Skip to main content
Goedemiddag,



Ik wil jullie eigenlijk telefonisch kunnen bereiken, maar kan nergens een telefoon nummer vinden... dan maar op deze manier. Ik wou mijn abonnement verlengen, alleen heb ik mijn eerste bestelling verkeerd gedaan en nu denk ik dat ik een nieuwe telefoon + abonnement heb afgesloten terwijl dit niet de bedoeling is. Daarna heb ik nogmaals dezelfde telefoon besteld maar dan in de verleng shop. Kan ik de eerste annuleren? Hoef namelijk geen 2 abonnementen... Met vriendelijke groet Chantal
Klantenservice KPN

Telefoonnummer: 0800-0402



De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon.



Voor alle overige vragen staan de medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur.
Hoi Chantal, welkom hier.



Ik kan in ieder geval nakijken of er 2 bestellingen lopen nu, vul dan je profiel in.



Het snelste is echter, zoals RBxx aangeeft, om even met ons te bellen. Dan kan een eventuele bestelling ook gelijk worden geannuleerd, dat kan ik namelijk niet.
Chantal, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.