Skip to main content
Beantwoord

Heb ik recht op korting op mijn abonnement?

• October 30, 2020
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo,

Mijn vader heeft thuis een KPN abonnement voor TV, internet en bellen. Hierdoor kreeg ik altijd €5 korting op mijn abonnement bij KPN. Nu heb ik mijn abonnement verlengd (gaat per december dit jaar in). Tijdens het verlengen kon ik aangeven of mijn huishouden een KPN abonnement had, maar hierbij kon ik alleen "KPN Hussel” aanklikken (hiermee zou ik €7,50/maand korting krijgen). Echter, hebben wij thuis volgensmij geen Hussel maar nog een abonnementsvorm die nu niet meer bestaat (uit 2017, volgensmij 'Zorgeloos Standaard’). 

Betekent dit dat ik geen recht heb op de €7,50/maand korting? In dat geval ga ik mijn verlenging opzeggen en kiezen voor een goedkoper pakket.

Ik hoor het graag!

--

Thijs

Beste antwoord door Nick83

Nee. Welk abonnement je thuis hebt maakt niet uit. Als je maar een thuis abonnement hebt is het goed.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 30, 2020

Nee. Welk abonnement je thuis hebt maakt niet uit. Als je maar een thuis abonnement hebt is het goed.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 30, 2020

Update
Ik heb inmiddels al antwoord op mijn vraag: het maakt niet uit dat de abonnementsnaam anders is; als ik thuis ook KPN heb, heb ik gewoon recht op de korting.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 30, 2020

@Nick83 Top, dankjewel!

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 30, 2020

Vraag beantwoord door  @Nick83 die me net voor was