Skip to main content

KPN zegt dat dit te wijten is aan randapparatuur, maar waarom ga je dan op de dekkingskaart aangeven dat internetten wel mogelijk is? In Bilthoven is er zo een 700 meter geen bereik en Vathorst 1,5 km. In de wijk Vathorst is het bereik sowieso al slecht. Ik merk ook soms op dat in dichtbevolkte gebieden KPN geen voldoende snelheid heeft.

Maar wat is volgens u dan geen voldoende snelheid? Overigens lees je hier zelden iets over geen bereik.


Maar wat is volgens u dan geen voldoende snelheid? Overigens lees je hier zelden iets over geen bereik.

Over Vathorst klaagt iedereen al. Station Bilthoven wordt ook niet heel vaak bezocht. Duivendrecht zal ik niet weten. Niet voldoende snelheid, is een download snelheid lager dan 5 en upload lager dan 2.


Amersfoort Vathorst van rotonde 7/begin winkelcentrum tot station slecht bereik. Zelfs geregeld een E of geen bereik ipv 4G of 5G. Hoe kan ik hier een echt een klacht over indienen? Het wordt steeds slechter namelijk.


@veniels  0800 0402 bellen en dan kan een collega een z.g. netwerkklacht aanmaken.

Let wel dat je dan minsten 2 toestellen getest moet hebben. 


Reageer