Skip to main content

Hallo,

Ik heb momenteel de iPhone 11. Ik heb hem al bijna vier jaar en merk toch echt dat ik aan een nieuwe toe ben. Gelukkig hebben wij recentelijk KPN internet ingesteld en kan ik ook mijn abonnement verlengen met korting.

Ik wil heel graag de iPhone 14 pro kopen. Het vervelende is dat ze alleen de kleuren zwart en diep paars hebben, toch had ik heel graag de gouden gewild. 
 

Komt de iPhone 14 pro goud binnenkort nog op voorraad? En zo ja, wanneer?

Bel met de klantenservice 0800 0402. Zij hebben ook een indicatielijst voor de leveringen van de backorders.


Bel met de klantenservice 0800 0402. Zij hebben ook een indicatielijst voor de leveringen van de backorders.

Top dankje ! Ik heb gebeld en helaas komt die niet meer op voorraad, wegens de nieuwe iPhone 15. 


Wat jammer voor jou. Succes met het vinden van een goed alternatief. 


Hi @EleniM,

Het is mogelijk om een KPN abonnement te bestellen/verlengen via een externe partner. Je koopt het toestel dan niet via KPN, maar bij die externe partner. En goed nieuws, mobiel.nl verkoopt de iPhone 14 pro gold met een KPN abonnement!


Hi @EleniM,

Het is mogelijk om een KPN abonnement te bestellen/verlengen via een externe partner. Je koopt het toestel dan niet via KPN, maar bij die externe partner. En goed nieuws, mobiel.nl verkoopt de iPhone 14 pro gold met een KPN abonnement!

Dank u wel! Dat is echt heel fijn om te weten.