Skip to main content

Ik ga in april een half jaar naar Canada en VS. Is er een KPN abonnement die mij toegang geeft tot mb's en bellen daar of moet ik dan telkens bundels kopen?

Hallo @Sakuljiook ,

Daar is bij KPN geen abonnement voor. Dan moet je dus telkens bundels kopen. 

Waarschijnlijk (eigenlijk wel zeker) ben je goedkoper uit als je daar ter plaatse een tijdelijke oplossing zoekt. 

 

Voor de volledigheid nog even de prijzen van KPN : 

Voor Canada en de USA gelden de tarieven van een Supervoordeelland. 

 

Als voorbeeld Canada ;

Canada: tarieven voor een Supervoordeelland buiten de EU

De tarieven voor dit land zijn anders dan in Nederland. Met een Extra Bundel voor Supervoordeelland buiten de EU internet, bel en sms jij voordelig. Hiermee ben je tot 80% goedkoper uit dan het buitenbundeltarief. Zo betaal je maximaal € 0,10 per MB, minuut of sms.

Extra Bundel activeren

Sms of klik op de button om te activeren.

100

MB/min/sms

9,99

Sms SUPER VOORDEEL 100 AAN naar 1266

2000

MB/min/sms

29,99

Sms SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266

2000 MB

(alleen data)

19,99

Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266

 

Zie verder : https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

 

 

Buitenbundeltarieven

Heb je geen Extra Bundel voor een land in de tariefregio 'Supervoordeelland buiten de EU'? Dan kun je ook per MB, minuut of sms betalen. Hiervoor geldt een buitenbundeltarief. Bekijk ze hieronder.

Ik ben in Canada

Je bent in Canada en belt of sms't naar iemand in Nederland of land in de tariefregio 'Supervoordeelland buiten de EU'.

  • Internet:

     € 2,50 / MB
  • Bellen:

     € 1,00 / min
  • Gebeld worden:

     € 0,50 / min 
  • Sms versturen:

     € 0,30 / sms
  • Sms ontvangen:

     gratis

Ik bel van Nederland naar Canada

Je bent in Nederland en je belt of sms't naar een nummer uit Canada

  • Bellen:

     € 0,30 / min
  • Sms versturen:

     € 0,30 / sms

als ik die bundel dan aan zet, kan ik dan zowel in canada als de vs er gebruik van maken?


Ja, die bundel is in beide landen geldig @DaveFlash . Voor alle Super voordeel landen buiten de EU. ( nou ja, super voordeel ...)

 


Ja,

Ja, die bundel is in beide landen geldig @DaveFlash . Voor alle Super voordeel landen buiten de EU. ( nou ja, super voordeel ...)

 

Het is meer dat ik de minimale benodigde MB’s afdek om ter plaatse volgende week een aparts data eSIM te activeren via een van de betere eSIM apps. Dus bedankt, dan kost het mij heel weinig extra. En de belminuten die dan overblijven zijn dan ook mooi meegenomen voor bellen naar het thuisfront.


@DaveFlash

Tip. Als je wifi hebt bel dan via WhatsApp. Dat kan ook met alleen geluid. Dan bel je zelfs voor nop naar familie in Nederland. Mits ze natuurlijk ook WhatsApp hebben.