Skip to main content

Ik ben heel slecht te bereiken al een paar maanden, hier in en rond het huis

Als ik mobiel gebeld wordt of zelf bel, ren ik door heel het huis om een gesprek te kunnen voeren, maar meestal lukt het niet, vaak ook naar buiten een blokje om. 

Omdat ik ook zakelijk bereikbaar moet zijn dag en nacht is dit drama.

Al onze kennissen en vrienden klagen altijd dat ze met KPN geen bereik hebben hier in huis. Jaar geleden was dat nog anders. Hij springt automatisch al naar wifi bellen volgens mij zoals ik het op mijn scherm zie, maar ook dat werkt niet. Dit is echt heel kwalijk en moet heel snel opgelost worden.

Graag reactie hierover.

 

Hoi @Leonie vd T, welkom op het forum!
Ik hoop dat je inmiddels al weer iets meer bereik hebt. Volgens mijn gegevens moet er prima dekking zijn op jouw adres!
Voor de momenten dat het bereik in huis slecht of wisselvallig is kan ik je aanraden bellen via wifi aan te zetten op de toestellen die dit ondersteunen. Zo heb je altijd bereik als je wifi hebt!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hoi Thomas, ik had je nog niet geantwoord. Toen ik vorige week je antwoord las heeft mijn man me op mijn nummer gebeld en was het bereik goed. Ikzelf heb verder geen telefoon meer gehad, dus kan het niet peilen op dit moment. Nu werkt mijn man op het moment thuis….heeft ook een zakelijk kpn nummer via de zaak en kreeg gisteren hier thuis telefoon. Hij was niet te verstaan en degene die belde kon hem met horten en stoten horen. Volgens mij heb ik bellen via wifi aanstaan, maar ik krijg het niet meer gevonden. Ik heb een Galaxy J6 met een duo sim…..


Ik heb het inmiddels gevonden en het stond inderdaad al aan.

Misschien is ons wifi signaal niet goed, ik weet het niet

 


Ah bedankt voor de toelichting 🙂 vaak wil het helpen onze wifimanager te doorlopen om je wifi te verbeteren in huis!