Skip to main content
Beantwoord

Heel slecht/geen mobiel bereik

• September 3, 2024
  • 30 reacties
  • 2863 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

• Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Hallo allen,

ook deze KPN medewerker kan goed het kastje naar de muur verhaal in leven houden. Altijd maar terugvallen op de apparaten en settings van de klant.

Hij had ook de vragen wat de woon situatie is. Nieuw bouw woning? Hoogwaardig geïsoleerd? Geïsoleerd glas waarbij trippel glas signalen nog meer blokken? Metalen constructies in huis ( kooi van faraday. Dit kunnen alllemaal oorzaken zijn waardoor het signaal tegenwoordig niet of slecht beschikbaar is in huis. Maar nee, deze medewerker laat je naar de winkel komen en het probleem is opgelost. Niet dus!

wellicht is een signaalversterker wel de oplossing. Dat de huizen tegenwoordig dusdanig goed geïsoleerd zijn kan KPN ook niet veel aan doen maar kan prima een oorzaak zijn van deze problemen.  En beste KPN, ook nog eens een verdienmodel! Mensen willen ontzorgt worden met professioneel advies. Dat mag zelfs soms geld kosten als ze iets moeten investeren. Maar geen geld kosten doordat ze niet meer kunnen werken. 

begrip voor de klant en luisteren naar de problemen gepaard met een medewerker met kennis is vaak een probleem voor dit soort firma’s. Om goed personeel met kennis te vinden overigens ook! Voor KPN kan dit dus ook lastig zijn.

• Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Ik wil een compusatie aan vragen 

Heb al enkele dagen storing 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 14, 2025

Ik wil een compusatie aan vragen 

Heb al enkele dagen storing 

Beste ​@Fam koppe compensatie kun je pas aanvragen als de storing voorbij is en alles weer werkt.

Je dient dan op te geven van wanneer tot wanneer de storing was en van welke onderdelen je storing had, internet en/of tv en/of vaste telefoon.

Zie onderstaande link om eventueel een vergoeding aan te vragen:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering?q=compensatie

• Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Nou dat is hoopvol. Wij hebben allebei een nieuwe Samsung S24. Met onze oude toestellen totaal geen problemen. December overgestapt. Daarna geen internet (nauwelijks) buiten wifi. We gaan deze week eerst naar KPN winkel maar deze reacties geven ons geen hoop!

• Deelnemer
  • February 22, 2025

Ook hier kan ik wel wat aan toevoegen. Dordrecht vaak slecht bereikt as we speak 1-2 puntjes van de 4. De snelheid is wel goed als je een test doet. Maar de spraak is of slecht te verstaan of je kraakt als een malle. iPhone 14 Pro.

dit is inderdaad ook sinds een aantal maanden. September gok ik.