Skip to main content

Ik heb al eerder contact gehad met KPN omdat mijn netwerk slecht is, altijd op Edge. Hier is een ticket voor aangemaakt. In het buitenland werkte het wel iets beter, maar ook niet altijd.. lastig om zo te navigeren in een ander land. Telefoneren lukte gelukkig nog wel redelijk  

 

Sinds vandaag helemaal geen netwerk meer! KPN kan mij niet eens terugbellen op mijn nummer en ik heb geen ander/vast nummer. Hoe nu verder.. ik moet op zn minst kunnen bellen en gebeld worden voor familie en voor mijn werk.. wat heb ik dan aan het vergoeden van mijn abonnementskosten? ik heb mijn telefoonnummer nodig en ik kan dit ook niet gelijk overzetten naar een abonnement bij een andere provider…

Inderdaad erg vervelend. Je hebt geen oudere telefoon ergens liggen die je tijdelijk kan gebruiken?

Zelf heb ik ‘Bellen via WiFi’ aan staan in de instellingen van mijn iPhone 11, wat er wel voor zorgt dat ik in ieder geval gebeld kan worden als ik thuis ben en bij mensen/gelegenheden ben waar ik WiFi heb. Dit is uiteraard niet de oplossing, maar het is tenminste iets.

Ik heb ook dagen dat het iets beter gaat en dagen dat ik geeneens Edge heb.


Het is inderdaad een vervelend situatie, @Yantoe. Onze experts zijn het probleem aan het onderzoeken en hopen natuurlijk snel op een oplossing. Ik begrijp uit jouw bericht dat je al een ticket hebt aan laten maken. Ook word je op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Meer kunnen we op dit moment niet doen.

De tip die @Matthew83 geeft, is trouwens wel een goede. Door ‘Bellen via Wifi’ aan te zetten kun je ook nog gebeld worden als jouw bereik minder is. Geen oplossing, daar ben ik het mee eens, maar wel goed om de dagen tot een oplossing door te komen.


Bedankt voor je reactie @Denise van KPN, helaas helpt dat mij ook niet. Sinds 2-3 dagen heb ik helemaal geen service meer, netwerk kan niet gevonden worden. Enkel Edge was op zich nog prima te doen, aangezien ik nog redelijk normaal kon bellen/gebeld worden. 

@Matthew83 bedankt voor de tips. Ik wilde mijn esim overzetten naar een andere telefoon, maar helaas heb ik een verificatiecode nodig, welke ik niet kan ontvangen zonder service. Ik kan een nieuwe simkaart aanvragen, maar over 10 dagen stap ik al over naar een andere provider.

Ik heb hier ook over gebeld, dus ik wacht rustig af. En zonder netwerk kan ik helaas ook niet op de hoogte gehouden worden via SMS. Maar goed, het is een bekend probleem. Ik wacht nu rustig af en volg andere Community posts.


Helemaal geen service is lastig, inderdaad. Het enige wat ik nog kan aanraden is een vervangende simkaart aanvragen, in de hoop dat je dan in ieder geval wel weer bereikbaar bent. Maar ik snap ook dat als je binnenkort overstapt, dat je daar niet direct op dit te wachten. Deze keuze laat ik verder aan jou.


Reageer