Skip to main content
Vorige week via online bankieren rekening betaald na blokkade mobiel maar vandaag nog steeds niet aangesloten. Het zou toch uiterlijk 5 werkdagen duren?
Hi Bazoertjes, welkom hier. Dat duurt inderdaad maximaal 5 werkdagen. Wanneer heb je dit precies betaalt? En heb je wel je klantnummer, 06-nummer of factuurkenmerk erbij vermeld? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook nakijken hier.
Hi dat was vorige week woensdagochtend . Volgens mij had ik dat wel allemaal erbij gezet alhoewel ik nu wel begin te twijfelen.
Zou je ook het telefoonnummer erbij willen vermelden waar het om gaat? Ik zie meerdere aansluitingen op het opgegeven adres.


0683********



Admin: nummer verborgen in verband met privacy.


Thanks. Het nummer was geblokkeerd in verband met hoger verbruik dan normaal, de blokkade gaat in dat geval niet automatisch vervallen. Ik zie wel dat de betaling rond is, je nummer zal binnen 3 uur weer actief zijn. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen. 🙂
Thanks. Het nummer was geblokkeerd in verband met hoger verbruik dan normaal, de blokkade gaat in dat geval niet automatisch vervallen. Ik zie wel dat de betaling rond is, je nummer zal binnen 3 uur weer actief zijn. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen. :)Thanks. Het nummer was geblokkeerd in verband met hoger verbruik dan normaal, de blokkade gaat in dat geval niet automatisch vervallen. Ik zie wel dat de betaling rond is, je nummer zal binnen 3 uur weer actief zijn. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen. :)
Dank je voor je hulp. Heel blij mee. Aansluiting doet het alweer.

Groetjes
Super! Fijn om te lezen.