Skip to main content
Beantwoord

Heraansluiten na betaling

• February 27, 2019
  • 8 reacties
  • 151 keer bekeken

Bazoertjes
Deelnemer
Vorige week via online bankieren rekening betaald na blokkade mobiel maar vandaag nog steeds niet aangesloten. Het zou toch uiterlijk 5 werkdagen duren?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Bazoertjes, welkom hier. Dat duurt inderdaad maximaal 5 werkdagen. Wanneer heb je dit precies betaalt? En heb je wel je klantnummer, 06-nummer of factuurkenmerk erbij vermeld? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook nakijken hier.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2019
Hi Bazoertjes, welkom hier. Dat duurt inderdaad maximaal 5 werkdagen. Wanneer heb je dit precies betaalt? En heb je wel je klantnummer, 06-nummer of factuurkenmerk erbij vermeld? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook nakijken hier.

Bazoertjes
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2019
Hi dat was vorige week woensdagochtend . Volgens mij had ik dat wel allemaal erbij gezet alhoewel ik nu wel begin te twijfelen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 27, 2019
Zou je ook het telefoonnummer erbij willen vermelden waar het om gaat? Ik zie meerdere aansluitingen op het opgegeven adres.

Bazoertjes
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2019
0683********

Admin: nummer verborgen in verband met privacy.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 27, 2019
Thanks. Het nummer was geblokkeerd in verband met hoger verbruik dan normaal, de blokkade gaat in dat geval niet automatisch vervallen. Ik zie wel dat de betaling rond is, je nummer zal binnen 3 uur weer actief zijn. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen. 🙂

Bazoertjes
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2019
Thanks. Het nummer was geblokkeerd in verband met hoger verbruik dan normaal, de blokkade gaat in dat geval niet automatisch vervallen. Ik zie wel dat de betaling rond is, je nummer zal binnen 3 uur weer actief zijn. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen. :)Thanks. Het nummer was geblokkeerd in verband met hoger verbruik dan normaal, de blokkade gaat in dat geval niet automatisch vervallen. Ik zie wel dat de betaling rond is, je nummer zal binnen 3 uur weer actief zijn. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen. :)

Bazoertjes
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2019
Dank je voor je hulp. Heel blij mee. Aansluiting doet het alweer.
Groetjes

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 27, 2019
Super! Fijn om te lezen.