Sinds afgelopen woensdag bezig met het heractiveren van Multisim, na een abonnement verlenging met een nieuw telefoontoestel, zelfde Apple watch 4g.
Inmiddels meer dan 10 telefoontjes met de KPN helpdesk verder (variĆ«rend van medewerkers die een uur lang tijd voor je vrij maken om het euvel op te lossen tot āspontaneā verbreking van de verbinding).Gelukkig zitten er ook medewerkers tussen die het echt snappen en het euvel neerleggen bij het āsimkaartjeā wat vervangen moet worden in een Apple watch (nou, stuur dan maar een vervangend simkaartje voor in mijn Applewatchā¦grrr)
Al dagen blijf ik nu de melding zien bij activeren van Multisim āWe zijn er mee bezig! Je zult nog even moeten wachten tot mobiel internet op de je Apple Watch is geactiveerdā
Niemand van de helpdesk lukt dat om dit op te lossen en niemand van de helpdesk maakt een notitie om dit door te zetten naar een 2e lijn.
Ook de apple watch ontkoppelen en weer aan het oude toestel koppelen lost het probleem niet op. Inmiddels zelf al vele malen zowel de telefoon als de apple watch terug gezet naar fabrieksinstellingen en getracht met een clean install de multisim weer aan de praat te krijgen. Helaas⦠Bovenstaande melding blijft na poging te activeren en via de apple watch app in te loggen op de KPN portal.
Door de KPN helpdesk is al meerdere malen getracht de multisim van mijn account te halen, zodat ik hem zelf weer zou kunnen activeren.
Vervelende is dat het dus voor de toestel wissel, enkele maanden prima gewerkt heeft!
Iemand de gouden tip?