Skip to main content
Hallo, op 3-6-19 eindigende door tijdige opzegging het abonnement. Ik betaalde van 1-6 tm 3-6. Uw creditnota zou naverrekening moeten zorgen dat ik niets aan u verschuldigd ben. Ik betaal dan ook niet en wacht uw administratieve afhandeling af. Met vriendelijke groet Jaap Jan Rip



Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven

Op 12 jun. 2019 07:44 schreef KPN :



***



Betreft: Niet betaalde factuur KPN Mobiel



Geachte heer/mevrouw,



De email gaat over de betaling van uw mobiele factuur.



De laatste factuur is niet betaald

De automatische incasso van uw factuur is helaas niet gelukt. Uw bank meldde ons dat het rekening nummer geblokkeerd is.



Betaal binnen 5 dagen € 21.36

Dat kan via iDEAL of maak € 21.36 over op rekening NL83INGB0000325513 onder vermelding van uw klantnummer.



Hebt u nog vragen?

Kijk dan op MijnKPN. Daar vindt u een overzicht van de status van uw facturen.





Met vriendelijke groet,



Jörg Kramer

Directeur Klantenservice



Correspondentieadres: Postbus 13500, 9700 EG Groningen

KPN BV, Handelsregister, KvK nummer 27124701, NL 009292056B01





*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy



Ik raad je aan om snel al je privegegevens te verwijderen. Dit is een openbaar forum.
Hallo @JJ59, welkom! We hebben inderdaad je privégegevens verwijderd, omdat deze openbaar stonden. Daarnaast adviseer ik je met klem om de factuur alsnog te betalen. Het betalingsproces is zo ingericht dat je de abonnementskosten vooraf betaalt. In het geval van opzegging, betaal je dus ook de volledige maand abonnementskosten, waarvan je het teveel betaalde bedrag de factuur erop weer terugkrijgt. Doe je dit niet, krijg je op een gegeven moment een tweede herinnering waar kosten aan vast zitten. Dit lijkt me verschrikkelijk zonde van het geld. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?
Uw bericht klopt niet ik had ook 3 in 1 opgezegd en op dezelfde manier gehandeld binnen een week was de afrekening binnen en de credit nota verrekend met het restant van de openstaande nota. Ook vind ik het vreemd dat u dreigt met herinneringskosten over een bedrag waarvan u weet dat u dat teveel in rekening hebt gebracht. Ik ben ruim 30 jaar mobiel klant bij u geweest, begonnen met NMT later GSM. Ik merk op geen enkele manier dat u dat waardeerde nee extra kosten in rekening brengen is het enige wat mij ten deel valt.
Jammer om te lezen dat je dit als een dreiging ziet. Dat is absoluut niet mijn intentie geweest! Het enige wat ik ermee wilde doen, is benadrukken dat dit het proces is omtrent een opzegging van het mobiele abonnement. Ik kan daarin niets veranderen en daarom geef ik aan dat het het handigst is om de factuur toch volledig te voldoen. Het incassoproces, en daarmee het in rekening brengen van herinneringskosten, wordt op deze manier gestopt. Je krijgt dan daarna de kosten terug bij de eindfactuur. Dit werkt voor alle klanten zo.