Skip to main content
Op 23-11-2018 heb ik een zorgeloos abonnement afgesloten. onbeperkt bellen + 3gb en een samsung galaxy S9. hierbij heb ik mij ook aangemeld voor de Herman Kardon speaker actie. hiervan heb ik een mail gekregen dat jullie mijn aanvraag binnen hadden gekregen? nu is het mij niet duidelijk of ik nog wel of niet de speaker nog tegoed heb?



mvg, Sven
Hoi Sven, welkom op het forum. Wanneer je een nieuw KPN Zorgeloos abonnement voor 2 jaar bij ons afsluit ontvang je een gratis Harman Kardon speaker. Het actieaanbod is van toepassing op klanten die al een vast en/of mobiel abonnement van ons hebben. KPN Zorgeloos met of zonder toestel, dus ook een Sim-Only abonnement. Deze actie is dus niet geldig bij het verlengen van je abonnement. Helaas moet ik je teleurstellen. Aan de hand van je gegevens die je hebt toegevoegd aan je forumprofiel, zie ik dat het bij jou gaat om een verlening. Je komt dus niet in aanmerking voor de Harman Kardon speaker. De voorwaarden van de actie kun je vinden op de volgende pagina: Gratis Harman Kardon speaker bij een extra Zorgeloos abonnement. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer