Skip to main content

Het lukt mij niet om de installatie van de 112app te voltooien. De SMS komt nooit aan

• November 5, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb de 112appNL op mijn telefoon gezet en wil mijn telefoonnummer verifieren. Er wordt wel een code verzonden maar die komt niet bij mij binnen. Dus ik kan de installatie niet voltooien.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 5, 2025

Hallo ​@Mari van Dijk 

Kunnen anderen jou wel sms berichten sturen, alleen die app niet? In dat geval ligt het waarschijnlijk aan de app of heb je een fout gemaakt bij het invoeren van jouw 06-nummer. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Mari van Dijk. Welkom op de community! Wat vervelend dat de verificatiecode niet binnenkomt. Heb je goed bereik met je telefoon en kun je sms’jes van anderen ontvangen? Controleer ook even of je het juiste telefoonnummer hebt ingevuld. Soms helpt het om de app opnieuw te installeren of je telefoon uit en weer aan te zetten. Hopelijk werkt het daarna!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Deze zg eerste hulp trucjes heb ik uiteraard allemaal al toegepast. En ja ik kan gewoon sms-jes ontvangen. Ook verificatiecodes van andere instellingen leveren geen probleem op. Die ontvang ik gewoon en kan ik gewoon toepassen. Raar verhaal he. Ik begrijp er helemaal niets van. Wie het weet mag het zeggen. 

Groetjes MariÂ