Skip to main content
Antwoord

Het lukt mij niet om mijn 097 te verlengen

• September 24, 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Als ik mijn 097 nummer abonnement wil verlengen kan ik geen sms op dit nummer ontvangen. Dan staat er wat te doen als je geen sms kan ontvangen. Antwoord:

Ik ontvang geen smsje. Wat kan ik nu doen?

Je kan je Data Only abonnement ook verlengen via onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op 088-6601254 (ma t/m vr 08:00 - 20:00, za 08:00 - 18:00).

Dit nummer is van KPN zakelijk en zij kunnen hier niets mee!!! 

voor niks in de wacht gezeten. Corrigeer dit!!!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi Alex, Het lijkt er op dat je geen zakelijk, maar een particulier 097-nummer abonnement hebt. In dat geval kan je niet terecht bij KPN Zakelijk, maar bij onze particuliere klantenservice.

Hiervoor kun je een terugbelafspraak maken of langs gaan in één van onze winkels. Zij kunnen je verder helpen met het verlengen van je Data Only abonnement.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 24, 2025

Beste ​@Alex111 je kunt de datasim ook even in een mobiel doen om de SMS te kunnen verwerken .

Het is maar een idee. 

Dat heb ik vorige week ook en keer gedaan om de kaart te beschermen tegen buitenbundelkosten en daarna weer terug in de dongel. 

• Auteur
  • September 24, 2025

Kan inderdaad en heb ik dan ook gedaan. Maar ik wil KPN er op attenderen dat hun antwoord niet klopt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hoi Alex, Het lijkt er op dat je geen zakelijk, maar een particulier 097-nummer abonnement hebt. In dat geval kan je niet terecht bij KPN Zakelijk, maar bij onze particuliere klantenservice.

Hiervoor kun je een terugbelafspraak maken of langs gaan in één van onze winkels. Zij kunnen je verder helpen met het verlengen van je Data Only abonnement.