Skip to main content
Beantwoord

Het lukt niet om een huishouden voor de combivoordelen aan te maken

• March 11, 2025
  • 8 reacties
  • 1141 keer bekeken

Ik heb een mobiel abbonement en een Internet abbonement dus ik zou level 1 voordeel moeten hebben.

Als ik in de app kijk staat er dat ik een huishouden aan moet maken alleen dat lukt niet als ik op de link klik dan kom ik op de informatie over de verschillende levels.

Hoe kan ik mijn combi voordeel activeren?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Kan geen huishouden aanmaken ,

Gemiddeld duurt het twee werkdagen voordat alle KPN-systemen klaar zijn met de verwerkingen van het abonnement. Ik verwacht daarom dat het uiterlijk morgen ( maandag) gaat werken. 

Je kunt dan in eerste instantie de twee abonnementen koppelen aan MijnKPN. Belangrijk is dat in beide abonnementen hetzelfde huisadres staat geregistreerd. 

Het aanvragen van combivoordeel doe je zo: 

Dat aanvragen doe je als volgt : 

• Log in op de MijnKPN
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• March 11, 2025

Hallo ​@Kan geen huishouden aanmaken 

Lukt het aanmaken van een huishouden wel via de website? https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Nee helaas krijg de foutmelding dat het nog niet gelukt is met de aanmelding

• March 11, 2025

Hoe lang heb je die KPN abonnementen?
Meestal kan je pas na een aantal dagen je voordeel activeren (zou normaal automatisch moeten gaan).

Dan zou het daar aan kunnen liggen, bestelling was eerder maar pas met ingang van gisteren. Dan wacht ik nog even af, bedankt voor de reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Kan geen huishouden aanmaken welkom bij KPN! Is het nog gelukt?

Nee heb helaas nog steeds hetzelfde probleem

• March 15, 2025

Jammer dat het nog niet gelukt is ​@Kan geen huishouden aanmaken 

Je kan een belafspraak maken (stuk naar beneden scrollen op die pagina), de klantenservice belt je dan op een moment dat het jou uitkomt.
Zij moeten dit voor je in orde kunnen  maken.

Andere optie is je gegevens in je forumprofiel te zetten, een KPN medewerker zoals Remco kan het waarschijnlijk ook voor je in orde maken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 16, 2025

Hallo ​@Kan geen huishouden aanmaken ,

Gemiddeld duurt het twee werkdagen voordat alle KPN-systemen klaar zijn met de verwerkingen van het abonnement. Ik verwacht daarom dat het uiterlijk morgen ( maandag) gaat werken. 

Je kunt dan in eerste instantie de twee abonnementen koppelen aan MijnKPN. Belangrijk is dat in beide abonnementen hetzelfde huisadres staat geregistreerd. 

Het aanvragen van combivoordeel doe je zo: 

Dat aanvragen doe je als volgt : 

• Log in op de MijnKPN
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: