Skip to main content
Beantwoord

Het lukt niet om mijn abonnement te koppelen

• September 1, 2025
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Marleen Van Der Waal
Nieuwkomer

Beste, 

hulp gevraagd voor toevoegen abonnement. Site geeft aan te vaak geprobeerd… na 1x en na vaker.. 

hoe kan ik toch mijn netwerk bij kpn krijgen? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Marleen Van Der Waal. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om het abonnement te koppelen aan jouw KPN ID. Ben je inmiddels al langs een KPN winkel geweest om dit probleem te laten verhelpen? In het topic hieronder leggen we uit hoe je dit doet, misschien heb je er nog iets aan. 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Marleen Van Der Waal 

Als je even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaat, kan een medewerker je persoonlijk even hierbij helpen, om je mobiel abonnement toe te voegen aan je Mijn KPN account.
Ook kun je eventueel dan direct een vervangende en geactiveerde simkaart mee krijgen, zodat je weer bereikbaar bent op je 06-nummer.

Dan weet ik zeker, dat je in de loop van deze woensdag weer volop kunt bellen en internetten op je smartphone.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2025

Hoi ​@Marleen Van Der Waal. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om het abonnement te koppelen aan jouw KPN ID. Ben je inmiddels al langs een KPN winkel geweest om dit probleem te laten verhelpen? In het topic hieronder leggen we uit hoe je dit doet, misschien heb je er nog iets aan.