Skip to main content

Waarom is de Iphone 15 pro 256GB (bedrag in één keer) ruim €100 duurder bij KPN dan bij mobiel.nl met exact hetzelfde abonnement? 

Omdat mobieltjes verkopen géén core-business is van KPN. De core-business van KPN is internet(diensten) verkopen @JBeek en misschien heeft mobiel.nl momenteel een (tijdelijke) aanbieding.


Omdat mobieltjes verkopen géén core-business is van KPN. De core-business van KPN is internet(diensten) verkopen @JBeek en misschien heeft mobiel.nl momenteel een (tijdelijke) aanbieding.

Bedankt voor je mening. Kan ik niets mee overigens.

 Waar blijft KPN zelf met haar antwoord?


@JBeek Goedemorgen! Dit is in principe een klant helpt klant gedeelte en wij krijgen de topics op volgorde binnen. Het kan bij drukte dus soms even duren voordat wij een reactie kunnen plaatsen.

Ik kan niet precies aangeven waarom mobiel.nl dan deze specifieke aanbieding heeft omdat dit een derde partij betreft. Het kan zijn dat ze met een cashback werken, of zelf een andere actie hebben maar dat zal je dan daar even moeten navragen.

Je kan altijd ook daar in combinatie met KPN een abonnement afsluiten. Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust!


Hmm vreemd concept dat klant helpt klant systeem, maargoed dat is mijn mening. 
 

laat ik mijn vraag anders stellen, want mijn eerste vraag dekt de lading niet. Ik was van plan om te gaan verlengen (KPN naar KPN) en overal (MediaMarkt, mobiel.nl, belsimpel.nl maar ook online bij KPN) is het mobieltje, in dit geval bovenstaande iPhone (veel) goedkoper bij een nieuw abonnement dan bij een verlenging. Ofwel, straf je bestaande klanten af.

Moet ik dan maar een maandje overstappen naar een sim-only van Ben oid? En vervolgens een nieuw abonnement aansluiten om de korting en nummerbehoud te krijgen?


Dat is dan inderdaad een afweging die je kan maken @JBeek. Ik heb niet de optie om af te wijken van de prijzen die op de site staan en ik zou je dan willen adviseren om voor direct advies contact te zoeken met 0800-0402 of een winkel te bezoeken voor advies.