Skip to main content
Beantwoord

hi bewaarbox

  • February 8, 2020
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Een "oldtimertje" 

Is er op één of andere manier nog toegang te krijgen tot de sms'jes die ooit opgeslagen zijn in de "hi bewaarbox"?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik moest flink graven, @linnie123  en er is niks meer te vinden over deze dienst en ik vrees dat deze ter ziele is gegaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 8, 2020

Ja, dan moet je naar de Dam. Je moet dan wel van goede huize komen om toegang te krijgen. 

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Ik moest flink graven, @linnie123  en er is niks meer te vinden over deze dienst en ik vrees dat deze ter ziele is gegaan.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2020

Thanx voor het antwoord. 


Erwin van KPN
Moderator

Graag gedaan. Als je ooit andere vragen hebt, weet je ons te vinden.