Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Sinds afgelopen zondag heb ik een S22 via mijn KPN abonnement. Nu wil ik graag mijn toestel instellen met bellen via WiFi, maar deze optie is er helaas niet met de KPN simkaart in het toestel. 

 

Zodra ik een T-Mobile simkaart in het toestel stop, komt de optie om bellen via WiFi aan te zetten ineens in beeld. 

Telefonisch al een medewerker gesproken, maar zij kan mij niet helpen. 

Ook optie bellen via 5G/4G enz aangezet, maar ook dan geen mogelijk om te bellen via WiFi. 

 

Het lijkt dan ook aan de KPN simkaart te liggen, maar dat is uiteraard niet het geval volgens de medewerker. 

 

In mijn S21 (welke ik tot afgelopen zaterdag heb gebruikt) kon ik wel bellen via Wifi met de KPN simkaart. 

 

Iemand enig idee wat ik nu nog kan doen? Ik heb huis echt het bellen via WiFi nodig helaas. 

 

Alvast bedankt voor het meedenken!! 

 

Groet, 

Cirsten

Dat is bijzonder @Cir87 . Ik kon op mijn nieuwe S22 direct "Bellen via Wi-Fi" instellen.

Via de telefoon app in de Oproep-instellingen

Mijn Samsung S22 heb ik niet bij KPN aangeschaft, maar recent elders gekocht en ik gebruik deze bij mijn KPN sim-only abonnement. Maar dat mag geen verschil maken.


Hallo @Cir87, is het inmiddels al gelukt VoWifi (Bellen via Wifi) aan te zetten?