Skip to main content

hoi,

Ik heb een nieuwe telefoon omdat mijn oude gecrasht is. Daar kan ik niet meer op. Op de nieuwe Samsung a54 zit een e sim. Hoe krijg ik die geactiveerd? 

Kijk hier eens en scroll een klein stukje omlaag:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim


Dank Arien, maar dan moet ik een sms krijgen, die niet binnenkomt omdat het toestel nog niet op het netwerk zit.. De klantenservice bellen kan ook niet want niet op het netwerk.. Ik kom er niet uit

 


Dan zul je naar een KPN winkel moeten gaan. 

Wel jammer dat KPN niet via de klantenservice een verificatie lijkt te kunnen doen. Zo moeilijk hoeft het overigens niet te zijn.

Dat je KPN niet kan bellen is logisch, maar onthoud wel dat je niet de enige op deze aarde bent, en dat er vast mensen zijn die je wel willen helpen om de klantenservice te bellen. Maar gezien de eerdere adviezen is een KPN winkel de beste oplossing. 


Is het niet zo dat je gewoon een nieuwe simkaart aan moet vragen? Dan kun je de sms ontvangen. 


Is het niet zo dat je gewoon een nieuwe simkaart aan moet vragen? Dan kun je de sms ontvangen. 

Kan ook, maar dan moet je weer de post afwachten, en bij een KPN winkel loop je al bellend de winkel uit. 


Is het niet zo dat je gewoon een nieuwe simkaart aan moet vragen? Dan kun je de sms ontvangen. 

Kan ook, maar dan moet je weer de post afwachten, en bij een KPN winkel loop je al bellend de winkel uit. 

U denkt wel heel erg positief over KPN winkels 😉🙈


Hoi @jose67, welkom op onze community! Zoals Ariën en Nick al noemen heb je een nieuwe simkaart nodig als het oude toestel geen sms meer kan ontvangen.  Als je je abonnement al gekoppeld hebt aan je MijnKPN kan je dit daar aanvragen en anders kan dit ook in de winkel als je die in de buurt hebt of telefonisch via 0800-0402


Dank allemaal, inmiddels is het gelukt, oude simkaart even in de nieuwe telefoon, gelukt!