Skip to main content

Een half jaar geleden een spotify family pakket bij mijn kpn genomen. Ik kwam er net achter dat je deze pas kan activeren als je een sms code krijgt. Nog nooit gehad. Mijn man kan zijn spotify wel gewoon beluisteren, maar deze zit er nog op van zijn vorige abonnement. Ik krijg constant reclames tussendoor als ik spotify luisterde ook kan ik en ook kan ik mijn muziek alleen met een shuffle beluisteren. Hoe kunnen we dit oplossen.

Mvg,

Karin

Hoi Karin en welkom op het forum! Ik kijk graag voor je na hoe we Spotify bij jou kunnen activeren. Gaat het dan echt om Spotify Family (een abonnement waar meerdere Spotify accounts Premium mee kunnen worden) of Spotify Premium (waar je één account Premium mee kunt maken)? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, het 06-nummer van het abonnement waar het om gaat (indien van toepassing) en de naam en geboortedatum van de contractant? De velden op je profiel waar ‘privé’ achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kan ik op onderzoek uit! 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer