Skip to main content
Beantwoord

Hoe annuleer ik nummerbehoud bij KPN voor overstap naar Vodafone

• 18 januari 2025
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Shania Michielsen
Nieuwkomer

Ik heb een tijd terug een abonnement afgesloten bij KPN. Ik kom van vodafone af. Ik wilde overstappen naar KPN omdat wij nu KPN thuis hebben. Nu zag ik dat vodafone een goede actie had, waardoor ik nog goedkoper uit ben met hetzelfde abonnement dan bij KPN. Graag zou ik van deze actie gebruik willen maken. Vodafone zei dat ik bij KPN mijn nummerbehoud moest annuleren.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Shania Michielsen 

Welkom op de community van KPN.

Dat klopt helemaal!
Als je graag bij Vodafone wilt blijven met je mobiele aansluiting, dan moet je nummerbehoud annuleren bij KPN, met daarbij ook het bestelde mobiele abonnement.

Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van KPN, en een medewerker die je dan te spreken krijgt, zal dan zowel het mobiele abonnement alsmede nummerbehoud voor je gaan annuleren.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: 
bestelling annuleren

Telefoonnummer: 0800-0402 

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
Bekijk origineel

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Shania Michielsen 

Welkom op de community van KPN.

Dat klopt helemaal!
Als je graag bij Vodafone wilt blijven met je mobiele aansluiting, dan moet je nummerbehoud annuleren bij KPN, met daarbij ook het bestelde mobiele abonnement.

Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van KPN, en een medewerker die je dan te spreken krijgt, zal dan zowel het mobiele abonnement alsmede nummerbehoud voor je gaan annuleren.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: 
bestelling annuleren

Telefoonnummer: 0800-0402 

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Shania Michielsen Welkom op de community! Wat goed dat je je vraag hier stelt. Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van de actie van Vodafone en je nummerbehoud wilt annuleren. Als je je overstap en nummerbehoud bij KPN wilt annuleren, kun je hiervoor inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen voor je in orde maken. Heb je inmiddels al contact opgenomen en jouw bestelling geannuleerd? 

Ik hoor graag of het is gelukt of als je nog andere vragen hebt!

Reageer