Ik heb een tijd terug een abonnement afgesloten bij KPN. Ik kom van vodafone af. Ik wilde overstappen naar KPN omdat wij nu KPN thuis hebben. Nu zag ik dat vodafone een goede actie had, waardoor ik nog goedkoper uit ben met hetzelfde abonnement dan bij KPN. Graag zou ik van deze actie gebruik willen maken. Vodafone zei dat ik bij KPN mijn nummerbehoud moest annuleren.
Hoe annuleer ik nummerbehoud bij KPN voor overstap naar Vodafone
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Hoi ​
Welkom op de community van KPN.
Dat klopt helemaal!
Als je graag bij Vodafone wilt blijven met je mobiele aansluiting, dan moet je nummerbehoud annuleren bij KPN, met daarbij ook het bestelde mobiele abonnement.
Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van KPN, en een medewerker die je dan te spreken krijgt, zal dan zowel het mobiele abonnement alsmede nummerbehoud voor je gaan annuleren.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
bestelling annuleren
Telefoonnummer: 0800-0402
Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen
Openingstijden:
- Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
- Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
- Zondag gesloten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.