Skip to main content
Beantwoord

Hoe betaal ik de eenmalige kosten voor een nieuw toestel: bij bestelling of op factuur?

• May 2, 2026
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

kpn biedt een galaxy ultra aan icm multisim. Ik heb een lopend mobiel abonnement bij kpn. Als ik het gehele verschuldigde bedrag in 1 keer wil betalen, betaal ik dat dan bij de bestelling of via een volgende factuur?

Beste antwoord door Erik van KPN

Goede vraag, ​@Tarahumara! Dat ligt er even aan of je het toestel echt volledig los koopt, zonder een mobiel abonnement. In dat geval kan dit alleen in de winkel, en pin je daar ook direct.

Bestel je het toestel in combinatie met een nieuw mobiel abonnement? Of bestel je een smartwatch bij je lopende abonnement? Dan krijg je een losse, tussentijdse, factuur met alleen de toestelkosten. Die krijg je een dag of wat nadat het toestel bij je bezorgd is. Die kosten worden dan via automatische incasso afgeschreven van het bij ons bekende rekeningnummer. 

5 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 5, 2026

Goede vraag, ​@Tarahumara! Dat ligt er even aan of je het toestel echt volledig los koopt, zonder een mobiel abonnement. In dat geval kan dit alleen in de winkel, en pin je daar ook direct.

Bestel je het toestel in combinatie met een nieuw mobiel abonnement? Of bestel je een smartwatch bij je lopende abonnement? Dan krijg je een losse, tussentijdse, factuur met alleen de toestelkosten. Die krijg je een dag of wat nadat het toestel bij je bezorgd is. Die kosten worden dan via automatische incasso afgeschreven van het bij ons bekende rekeningnummer. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 5, 2026

Ik heb een lopend kpn-mobiel abonnement. Ik koop de smartwatch icm een multisim voor de watch, maar sluit geen nieuw mobiel abonnement af, want ik heb al een lopend kpn-mobiel abonnement.

JanD
Superuser
  • May 5, 2026

Dan krijg je dus een tussentijdse factuur voor het toestel i.c.m. een automatische incasso ​@Tarahumara 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 5, 2026

Ok top. Is helder

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb dat stukje nog even iets verduidelijkt in mijn reactie :)