Skip to main content

Ik wil weten hoe je kan checken of dat werkt. Er zijn 2 nummers geregistreert, maar ik kan niets vinden of en hoe dat gedeeld word

Hier staat uitleg hoe je MB’s deelt. Ik zou het liever overboeken van het ene nummer naar het andere nummer willen noemen. Dat gaat via MijnKPN. Dat gaat niet vanzelf.


Hi @Ropje12, welkom op ons forum.

Zoals @PeterG aangeeft, kun je inderdaad via de MijnKPN omgeving MB's delen met andere nummers die zijn aangemeld. Wel moet ik er bij zeggen dat je alleen MB's kunt delen met KPN Mobiel abonnementen. Met een Telfort Mobiel abonnement dat is overgezet naar KPN, kun je geen MB's delen. Je profiteert dan namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. Op de factuur kun je zien of je een oud-Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Hi @Ropje12, welkom op ons forum.

Zoals @PeterG aangeeft, kun je inderdaad via de MijnKPN omgeving MB's delen met andere nummers die zijn aangemeld. Wel moet ik er bij zeggen dat je alleen MB's kunt delen met KPN Mobiel abonnementen. Met een Telfort Mobiel abonnement dat is overgezet naar KPN, kun je geen MB's delen. Je profiteert dan namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. Op de factuur kun je zien of je een oud-Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Er staan dus 2 nummers in mijn account, onder die nummers staat mb's delen, maar hoe weet ik of dat werkt? Ik kan in mijnkpn niets aanpassen of nagaan anders dan wat ik nu zeg. Gaat dat automatisch dan? Als de emmer over loopt gaat t verder in emmer 2? Wellicht domme vraag maar ik vat t niet. 


Als je op de optie ‘MB’s delen’ klikt, dan kun je aangeven hoeveel data je wilt delen en naar welk nummer je dit wilt doen. Als je dit hebt gedaan, dan krijg je hier ook een bevestiging van. Het delen van MB's gaat niet automatisch. Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.


Het doet een beetje denken aan overboeken van geld van de ene naar de andere rekening.

Alleen boek je nu MB's over naar een ander mobiel nummer.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer