Skip to main content

Ik heb even een vraagje ik woon op een camping maar ik kan mijn abbonement verlengen met een andere telefoon dr bij maar nu is mijn vraag hoe gaat dat met bezorging want k voel me nou niet echt comfortabel om mijn telefoon op de camping te laten bezorgen

... nou niet echt comfortabel om mijn telefoon op de camping te laten bezorgen

Als dat uw woonadres is, waarom niet? Mag ik dat vragen? Of heb je geen eigen huisnummer en gebruiken je het adres van de camping? Dan kan ik me er wat bij voorstellen. 

Er zal niets anders op zitten denk ik. Hij word gewoon door PostNL bezorgd. 

Gaat het om een duur toestel? Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat je de goedkopere modellen ook gewoon in de winkel mee kunt krijgen.

Hallo ​@Rowenax-xx ,

Bij verlenging kan het toestel ook aan een huisgenoot/gezinslid worden afgegeven. Zolang er maar iemand de deur open doet. Als jouw adres het zelfde adres is als het adres van de receptie, dan geven ze het daar af. 

Als er niemand is, kan je binnen zeven dagen je pakket ophalen bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Dan vind je een kaartje in de bus. 

@Noordzee bij een nieuwe telefoon moet de bewoner die het abonnement heeft verlengd met een nieuwe telefoon zelf het in ontvangst nemen i.v.m. dat hij/zij zich moet legitimeren. Anders wordt de telefoon niet afgegeven. 

@Noordzee bij een nieuwe telefoon moet de bewoner die het abonnement heeft verlengd met een nieuwe telefoon zelf het in ontvangst nemen i.v.m. dat hij/zij zich moet legitimeren. Anders wordt de telefoon niet afgegeven. 

Niet bij een verlenging ​@Dennis Overbeek 

Dit onderwerp is al vaker langs gekomen, bv bij deze :

Niet bij een verlenging ​@Dennis Overbeek 

Dit onderwerp is al vaker langs gekomen, bv bij deze :

Bedankt voor jou terugkoppeling ​@Noordzee. 👍🏼

Hallo ​@Rowenax-xx, de telefoon zal normaal gesproken afgeleverd worden op het adres waar het abonnement op geregistreerd staat. Je kunt het pakket natuurlijk ook laten bezorgen op een afhaalpunt of ander adres, zodra de bezorgafspraak bekend is. 

Reageer