Skip to main content

Ik krijg het helaas niet voor elkaar. Ik heb een Samsung watch 5 BT. Kan het alleen met een LTE versie? Ik heb nooit geweten dat er 2 versies Samsung watch 5 waren. Speciaal deze horloge gekozen om in de toekomst geen telefoon meer nodig te hebben. 

 

Hopelijk is er toch een manier?

 

Groet, Richard

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Richard B100, welkom op ons forum! Ik heb even een eigen topic voor je vraag aangemaakt.
Als je horloge geen mobiele antenne heeft kun je hier inderdaad geen gebruik van maken, deze kan niet verbinden met ons netwerk.

Meer informatie over Multisim op Samsung Galaxy horloges kun je vinden in ons topic:


Speciaal deze horloge gekozen om in de toekomst geen telefoon meer nodig te hebben. 

 

Hopelijk is er toch een manier?

 

Groet, Richard

 

Admin: afgesplitst

Dat gaat sowieso niet lukken. Je Watch abo is altijd gekoppeld aan een telefoonabo. Je kunt wel zonder telefoon op stap, maar je hebt altijd een telefoon nodig voor activatie. En mocht je het telefoon abo opzeggen dan vervalt ook het Watch abo.

En ja, je hebt de LTE versie nodig om zelfstandig met de Watch te kunnen bellen. Als je die niet hebt kun je er nog wel mee bellen mits je via BT gekoppelde telefoon in de buurt is