Skip to main content

Hoe kan het dat KPN incasseert voor derden zonder mijn toestemming? 

Je bent wat vaag. Wel derde partij betreft het hier? Netflix? Bij het aanmaken van het account zul je daar zelf voor gekozen hebben.


Meerdere o.a. Apple, is gekoppeld aan mijn creditcard. Zou dit nooit via een 3e partij als KNP laten innen. Heb daar nooit toestemming voor gegeven. 

 

 


Aankopen via de Store van je mobiele telefoon lopen via de KPN factuur. Lang niet alle apps of gebruik daarvan is gratis.

Wil je dat niet dan kun je betaalde diensten (apps) blokkeren via http://www.payinfo.nl .


Hi Marc, welkom op het forum. 

Met je credit card doen wij zover ik weet helemaal niets. Er bestaat een optie om de aankopen in de appstore te doen via de factuur van KPN, niet via je credit card. Zie hier voor meer informatie. 

Zou je willen toelichten hoe iets via ons op je credit card terecht is gekomen? 


Marc, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Ik heb het nooit over een credit card gehad. 

Het gaat over het incasseren van Apple via een KPN factuur. Terwijl ik gewoon een Apple account heb. Graag hoor en zie ik wanneer en hoe ik daar toestemming voor heb gegeven aan KPN.