Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan het dat KPN incasseert voor derden zonder mijn toestemming?

• June 8, 2020
  • 6 reacties
  • 440 keer bekeken

Hoe kan het dat KPN incasseert voor derden zonder mijn toestemming? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Marc, welkom op het forum. 

Met je credit card doen wij zover ik weet helemaal niets. Er bestaat een optie om de aankopen in de appstore te doen via de factuur van KPN, niet via je credit card. Zie hier voor meer informatie. 

Zou je willen toelichten hoe iets via ons op je credit card terecht is gekomen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 8, 2020

Je bent wat vaag. Wel derde partij betreft het hier? Netflix? Bij het aanmaken van het account zul je daar zelf voor gekozen hebben.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 9, 2020

Meerdere o.a. Apple, is gekoppeld aan mijn creditcard. Zou dit nooit via een 3e partij als KNP laten innen. Heb daar nooit toestemming voor gegeven. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 9, 2020

Aankopen via de Store van je mobiele telefoon lopen via de KPN factuur. Lang niet alle apps of gebruik daarvan is gratis.

Wil je dat niet dan kun je betaalde diensten (apps) blokkeren via http://www.payinfo.nl .

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 15, 2020

Hi Marc, welkom op het forum. 

Met je credit card doen wij zover ik weet helemaal niets. Er bestaat een optie om de aankopen in de appstore te doen via de factuur van KPN, niet via je credit card. Zie hier voor meer informatie. 

Zou je willen toelichten hoe iets via ons op je credit card terecht is gekomen? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Marc, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 22, 2020

Ik heb het nooit over een credit card gehad. 

Het gaat over het incasseren van Apple via een KPN factuur. Terwijl ik gewoon een Apple account heb. Graag hoor en zie ik wanneer en hoe ik daar toestemming voor heb gegeven aan KPN.