Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik bereikbaar zijn op mijn vervangend toestel?

• July 21, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Hi,

Mijn telefoon is afgelopen weekend (gelukkig) gevonden door een onbekende en die heeft mijn toestel afgeleverd bij het politiebureau. Nu geeft FindMyIphone ook aan dat hij daar ligt, maar kunnen de agenten hem vooralsnog niet vinden.

Voor mijn werk is het belangrijk dat ik telefonisch bereikbaar ben, maar dat gaat nu dus erg lastig. Ik heb een reserve toestel, maar hoe ga ik ervoor zorgen dat ik te bereiken ben in de tussentijd?

Help!

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@Jzuidje, welkom bij ons. 

Gewoon een nieuwe simkaart bij KPN aanvragen. Telefonisch: 0800-0402. Of loop langs een KPN winkel. 

Kort, krachtig en correct 🙂 Mocht je het makkelijker vinden: je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) maken met ons op een voor jou geschikt moment. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

2 reacties

• July 21, 2025

Gewoon een nieuwe simkaart bij KPN aanvragen. Telefonisch: 0800-0402. Of loop langs een KPN winkel. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

HI ​@Jzuidje, welkom bij ons. 

Kort, krachtig en correct 🙂 Mocht je het makkelijker vinden: je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) maken met ons op een voor jou geschikt moment. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.Â