Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik contact opnemen met KPN als ik doof ben?

• June 19, 2026
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Achterlijke service, als je doof bent en je kunt niet bellen of gebeld worden!. Een Teletolk (ja kom maar niet aanzetten met deze onzin) niet iedereen zoals ik kan gebarentaal, liplezen, of fatsoenlijk praten!! 

Een zg. computer chat) die je continu verwijs naar een telefoonnummer, laat je je achter en dan bellen wij je op! Of weer promoveert om gebruik te maken van Teletolk.

Tja ik ben doof hė ik heb enkel een data bundel. Niet een een nummer waarop je telefonisch bereikbaar bent. 

Ik heb gezien dat er meer en meer klachten zijn over de bereikbaarheid, en dat KPN graag verschuilt achter Teletolk, en blijkbaar niet kan begrijpen dat dit niet voor iedereen een uitkomst is.

Kom eens met een oplossing!! 

2 reacties

• June 19, 2026

Beste ​@Pieter038 jammer te lezen dat je slechthorend bent en de Teletolk voor jou geen oplossing is.

Het is erg warm, maar de toon waarin je spreekt kan wel wat vriendelijker.

Als alternatief is er Facebook, X of Instagram of je kunt een klachtenformulier invullen en er duidelijk in vermelden dat je niet kunt praten, dan neemt KPN op een andere wijze contact met je op.

Zie onderstaande link:

Online klacht indienen

Wat is concreet je vraag, misschien kunnen we je binnen dit forum helpen.

Zie ook KPN Teletolk

Even goed doorlezen en kun je er misschien toch wat mee.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 19, 2026

Volgens mij heb je de Teletolk informatie helemaal niet gelezen. Het kan ook dat jij typt en de tolk spreekt met de klantenservice. De tolk typt naar jou terug. 

Verdere mogelijkheden:

Kom eens met een oplossing!! 

Tja. Stel eens wat voor waar je aan denkt. Chat en e-mail komt niet meer. Bleek niet efficiënt en dus duur.