Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik de bundel van mijn Sim Only abonnement aanpassen?

• November 3, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi,

Ik wil mijn sim only abonnement veranderen van 3gb onbeperkt min/sms onbeperkte data naar vaste data naar 8 gb.

In zowel Mijn KPN app als online wordt ik van kastje naar beroemde muur gestuurd.

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen (het liefst zonder te moeten bellen want ik hoor niet goed.)

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@EefR, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons hebt gevonden en jouw vraag hier stelt.

Je kunt jouw abonnement 1 keer per maand veranderen. Dit regel je gemakkelijk via MijnKPN:

1. Open de app en klik op het abonnement dat je wilt veranderen.
  2. Scroll naar beneden en klik op ‘Abonnement’.
  3. Klik op ‘Abonnement aanpassen’. MijnKPN opent nu in de browser. Het kan zijn dat je hier opnieuw moet inloggen.
  4. Klik op het product dat je wilt inzien.
  5. Klik onder ‘Abonnementsgegevens’ op ‘Abonnement wijzigen’.
  6. Je kunt nu het abonnement aanpassen binnen de voorwaarden van jouw contract.

Op dit moment bieden we inderdaad 8 GB vaste data aan. Maar zoals je op onze website kunt zien, bieden we op dit moment geen 3 GB vaste data aan: Sim Only abonnement: vergelijk Sim Only abonnementen. Daaruit kan ik opmaken dat jij een abonnement met andere voorwaarden hebt. Je kunt jouw bundel dan alleen verhogen naar een databundel zoals die in MijnKPN aangegeven wordt.

Wil je graag naar de nieuwe 8 GB bundel? Dan zal je jouw abonnement moeten verlengen naar de nieuwe voorwaarden. Dat kan via onze Verlengshop. Let op: Dit kan alleen als je buiten contract bent of als je binnen 4 maanden tot het einde van jouw contract zit.

Kom je er zo uit?

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hallo ​@EefR, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons hebt gevonden en jouw vraag hier stelt.

Je kunt jouw abonnement 1 keer per maand veranderen. Dit regel je gemakkelijk via MijnKPN:

1. Open de app en klik op het abonnement dat je wilt veranderen.
  2. Scroll naar beneden en klik op ‘Abonnement’.
  3. Klik op ‘Abonnement aanpassen’. MijnKPN opent nu in de browser. Het kan zijn dat je hier opnieuw moet inloggen.
  4. Klik op het product dat je wilt inzien.
  5. Klik onder ‘Abonnementsgegevens’ op ‘Abonnement wijzigen’.
  6. Je kunt nu het abonnement aanpassen binnen de voorwaarden van jouw contract.

Op dit moment bieden we inderdaad 8 GB vaste data aan. Maar zoals je op onze website kunt zien, bieden we op dit moment geen 3 GB vaste data aan: Sim Only abonnement: vergelijk Sim Only abonnementen. Daaruit kan ik opmaken dat jij een abonnement met andere voorwaarden hebt. Je kunt jouw bundel dan alleen verhogen naar een databundel zoals die in MijnKPN aangegeven wordt.

Wil je graag naar de nieuwe 8 GB bundel? Dan zal je jouw abonnement moeten verlengen naar de nieuwe voorwaarden. Dat kan via onze Verlengshop. Let op: Dit kan alleen als je buiten contract bent of als je binnen 4 maanden tot het einde van jouw contract zit.

Kom je er zo uit?