Skip to main content

Hallo, ik wil kunnen bellen en internetten in Thailand. Ik wilde daar de € 9,99 bundel voor aanschaffen (100 minuten bellen) en de € 19,99 bundel  voor 2 gig data... 

Nu ben ik bang dat als ik ga internetten de 1e bundel leegloopt omdat je daar ook data mee kunt verbruiken. En dat is niet de bedoeling omdat ik die puur voor bellen wil gebruiken (dementerende moeder).

Zie ik dit juist en is het aanschaffen van 2 bundels niet handig ?

Ik had gehoopt dat er stiekem ook medewerkers van KPN zouden meelezen. Zometeen richting Thailand helaas zonder advies. 

Doe hier maar een slotje op.. voor mij geen bundel vanwege de onzekerheid..


Hoi @Asten, wij lezen inderdaad ook mee op het forum. Doordat dit een forum is en geen chat kan het langer duren voordat je een antwoord krijgt. Als je iets sneller wilt weten is het effectiever om ons te bellen (0800-0402).

Om jouw vraag te beantwoorden; je kunt de bundels niet combineren. De 100 bundel van 9,99 bestaat uit belminuten, sms’jes én data. Als je die aanzet zat die eerst gebruikt worden, voor alle 3 de opties. Als je daarnaast ook de 2000MB bundel van 19,99 aanzet zal deze pas gebruikt worden nadat de eerste bundel volledig is verbruikt. Ik snap dat je jouw moeder in die situatie moet kunnen bereiken. De 100 en 500 bundels zijn daarvoor geschikt.

Hele fijne vakantie gewenst! 


Dank voor de reactie.

Duidelijk !