Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik de gratis smartwatch aanvragen bij Samsung S24?

  • 20 June 2024
  • 8 reacties
  • 1666 keer bekeken

Ik heb de vraag hoe het nu zit , als ik in de winkel tegen de verkoper zeg ik wil het toestel betalen en gewoon een opzegbaar maand abonnement erbij , dan ga ik overstag voor een s24 Galaxy en de verkoper roept blij tegen me (op 19 juli) “daar krijgt u deze smartwatch bij cadeau moet u even uw IMEI nummer invoeren op de actie site” nou ik blij 

en de factuur kan via een app. nou makkie  

Nu vind ik nergens dat er nog enig sinds het horloge ergens in een actie word aangeboden (zodat je dit zou kunnen claimen??? ) ben ik nu voor niks aan het zoeken op de site van KPN of heeft de meneer die mij deze belofte heeft gedaan  en me blij gemaakt met een dooie mus ??? 

, k zoek me suf naar al de info en waar ik deze kan vinden Een link van een lopende actie via de KPN site  en ja er staat iets over een actie van s24 serie maar nice maar nee als je op het horloge door klikt kom je op een tab 9  pagina uit  beeeeetje vreemd… ik kan op de link drukken maar zie geen mogelijkheid om de s24 te registreren voor de smart watch actie.

ten tweede de summiere uitleg is dat de factuur ergens in een app is te zien, per e-mail te vaag uitgelegd.  

voorheen kon je naar de winkel van KPN en een mobiel op halen en zonder moeite het toestel afrekenen en bij thuis komst op de datum wachten op de dag dat je blij toestel op kon halen en e.v.t. als er behoefte was werden de gegevens over getankt van de ene naar de andere mobiel SERVICE , Maar goede oude tijden veranderen blijkbaar omdat het veiliger is kan ik helemaal in meegaan maar waarom krijg ik nu naar mijn gevoel van stress van het feit dat ik nu een dag later op tijd en wel me ene mobiel over heb gezet naar de nieuwe en ik het toestel nog niet heb betaald en nu argwaan zit te denken en te zoeken of er een duidelijke factuur is die ik voor het toestel krijg om de betaling te doen , ik kreeg in de mail een factuur met de opmerking van deze niet betalen en in een e-mail een contract met de gegevens maar niet erbij van deze nog te voldoen over maken voor ….  word het spontaan af geschreven of moet ik het nog overmaken via nog maals een duidende factuur en dan de hamvraag hoe registreer ik het toestel nog voor de actie van de smart Watch   die meneer in de winkel mij zo goed vrolijk attent op maakte?? wie kan mij wat duidelijk uitleg geven hier over. 

 

 

Hallo @CCtje , jammer dat de medewerker niet duidelijker was waar je de informatie kan vinden.

Op de KPN website in de shop Mobiel (zie hier) vind je onderstaande informatie als je op de (i) klikt bij de afbeelding. De links verwijzen naar de Samsung promo website. Het is een Samsung actie.
Maar inderdaad: daar tref je een actie van de Tab A9 aan (die verlopen is). Vreemd.
Ik kan ook niet de juiste actie op die promo website vinden.

-----------------------------------

Samsung Galaxy S24  

Koop een Samsung Galaxy S24 en krijg de Samsung Galaxy Watch6 én 1 jaar Multisim.

Zo vraag je de smartwatch aan:

  • Koop tussen 17 juni en 7 juli 2024 een Samsung Galaxy S24.
  • Vraag jouw cadeau aan bij Samsung via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.
  • Aanmelden kan tot en met 9 september 2024. Zolang de voorraad strekt.

Zo vraag je 1 jaar gratis Multisim aan voor je smartwatch:

  • Koop tussen 17 juni en 7 juli 2024 een Samsung Galaxy S24.
  • Vraag jouw gratis 1 jaar Multisim aan bij Samsung via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.
  • Aanmelden kan tot en met 30 november 2024. Zolang de voorraad strekt.

Ik denk dat je de aanvraag/registratie voor je Watch6 nu nog niet kunt doen. Want als je deze link volgt Bij welke winkel heb je jouw Galaxy S24 Series gekocht? | Samsung NL zie je helemaal onderaan staan:

Mijn aankoopdatum is tussen 17-06-2024 t/m 07-07-2024:

Let op: Registreren voor deze promotie is mogelijk vanaf *24-06-2024


Hoi @CCtje, welkom op onze community! Ik zie dat er al uitstekend meegedacht is! Kom je er een beetje uit?


Beste, 

ik heb ook op 19 juli mijn nieuwe telefoon gekocht, ik zie inmiddels vandaag dat de laatste zin:

Let op: Registreren voor deze promotie is mogelijk vanaf *24-06-2024

niet meer aanwezig is op de actie site.

 

Hebben jullie een nieuwe link voor de aanvraag van de galaxy watch?

 

gr Danny


Hoi @CCtje, welkom op onze community! Ik zie dat er al uitstekend meegedacht is! Kom je er een beetje uit?

Hoi @Thomas van KPN ,

Op dit moment is er nog geen link beschikbaar voor deze actie. Die zou ergens hier moeten komen in de loop van vandaag: 

https://www.samsung.com/nl/promo/

Beste,

Let op: Registreren voor deze promotie is mogelijk vanaf *24-06-2024

 

 

 

Op dit moment is er dus nog geen link beschikbaar voor de juiste actie. 
 

Het gaat overigens om een actie van Samsung! 

 


Samsung Galaxy S24  

Koop een Samsung Galaxy S24 en krijg de Samsung Galaxy Watch6 Classic én 1 jaar Multisim.

Zo vraag je de smartwatch aan:

  • Koop tussen 17 juni en 7 juli 2024 een Samsung Galaxy S24.
  • Vraag jouw cadeau aan bij Samsung via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.
  • Aanmelden kan tot en met 9 september 2024. Zolang de voorraad strekt.

Zo vraag je 1 jaar gratis Multisim aan voor je smartwatch:

  • Koop tussen 17 juni en 7 juli 2024 een Samsung Galaxy S24.
  • Vraag jouw gratis 1 jaar Multisim aan bij Samsung via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.
  • Aanmelden kan tot en met 30 novemeber 2024. Zolang de voorraad strekt.

 

Hoi @CCtje , de bovenstaande link op de KPN website is vandaag (24 juni) gewijzigd.

Die wijst nu naar https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LLL3XS76XXH32

KPN-promotie:

Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch6 Classic 43mm LTE
bij aankoop van een Galaxy S24 Series van 17-06-2024 t/m 07-07-2024

Deze actie is ook zichtbaar geworden op de Samsung promo-website index-pagina.


Beste mensen, ik heb gebruik gemaakt van de actie een gratis Samsung Watch 7 bij aankoop van een Samsung Galaxy S24.

Allereerst moet je ZELF de watch gaan opvragen bij Samsung, dus je krijgt hem niete mee in de winkel bij KPN. Beetje raar al.

Maar nu komt de teleurstelling. Wanneer je hem aanvraagt bij Samsung blijkt dat je hem alleen maar in de SPUUGLELIJKE groene leger kleur kunt krijgen! Echt een lelijke kleur!!! En wanneer ik vraag naar een andere kleur, kan dat NIET!!! Wat een waardeloze service!!! Ik ga zo'n spuuglelijk ding NIET dragen, maar krijg ook niet een ander aanbod.....ik wordt terug verwezen naar de KPN winkel waar ze dit hadden moeten vertellen!! Bullshit!!

 


Hallo @EsDok ,

Het gaat hier niet om een actie van KPN, maar om een promotie-actie van Samsung. 
 

KPN kan daar verder niets voor betekenen. 
 

Je kunt een klacht indienen bij Samsung, maar vergeet niet dat het hier om een gratis cadeau gaat. 


Reageer