Skip to main content

Ik heb onderstaande email ontvangen . Echter geen vervolg email. Komt die er nog aan en of hoe maak ik gebruik van de actie

 

Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe Samsung Galaxy Z Fold6 5G eSIM 256GB, Blue!

Omdat je jouw nieuwe telefoon tussen 10 juli en 28 juli hebt besteld, ontvang je van ons een Watch7 t.w.v. €369,- cadeau. Houd je mailbox goed in de gaten, want binnen drie weken ontvang je een e-mail met verdere informatie over hoe je dit geweldige cadeau kunt aanvragen.

We hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe Samsung Galaxy Z Fold6 5G eSIM 256GB, Blue en je binnenkort kunt genieten van je gratis Watch7.

Met vriendelijke groet,

Team KPN 

Weet je 100% zeker dat de mail van kpn komt en geen spam is?


KPN • noreply@kpn.com

Dit is waar het vandaan komt y


Volledig bericht


Hallo @JanPurnot ,

Deze actie (van Samsung) is wel mogelijk en bekend: 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=QHQF9QMSKQ8D4#how

Krijg een S Pen of Flipsuit case

Bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Fold6 of Flip6.

Aankoopdatum
10-07-2024 t/m 28-07-2024

Registreren kan tot en met:
30-09-2024


Weet ik. Maar is geen antwoord op mijn vraag.

Toch?


Klik eens op de link dan zie je mijn email

https://drive.google.com/file/d/16vPVMpjP14NdLzOzuOzSl0-08CSvOgFH/view?usp=drivesdk

 


Ik ga die link niet openen. Plaats eventueel een screenshot. 
 

Ik kan mij een soortgelijk topic herinneren waarbij zoiets een actie was van een winkel. (Bv mobiel.nl, kan dat topic alleen nu niet meer vinden.) 


 


OK, mooie actie! 
 

Ik zou nog even geduld hebben tot ongeveer 18 augustus 2024. Mogelijk gelden die drie weken vanaf 28 juli 2024. 
 

Maar zo te zien gaat die e-mail dan nog komen. 


De email is binnen !

Beste meneer Purnot,

Omdat jij tussen 10 juli en 28 juli de nieuwste Samsung Galaxy Z Flip6 of Z Fold6 hebt besteld, krijg je een Galaxy Watch7 t.w.v. €369,- van ons cadeau. Zie hieronder de uitleg hoe je dit cadeau aanvraagt.


De email is binnen !

Beste meneer Purnot,

Omdat jij tussen 10 juli en 28 juli de nieuwste Samsung Galaxy Z Flip6 of Z Fold6 hebt besteld, krijg je een Galaxy Watch7 t.w.v. €369,- van ons cadeau. Zie hieronder de uitleg hoe je dit cadeau aanvraagt.

Helemaal mooi! Echt een vet cadeau heb je zo in de pocket. 👍🏽


Is het mogelijk om de grootte van de wijzerplaat te kiezen?


Dat is niet mogelijk bij deze actie


En hoe kan je hem aanvragen ?

 

Heb namelijk de zelfde mail ontvangen maar de vervolg mail hoe het moet nog steeds niet gehad .

 

Mvg 


Ik heb ook moeten wachten. Geduld


Wacht inderdaad de drie weken even af, @Sanderop1! Mocht je dan nog geen mail gehad hebben, neem even telefonisch contact met ons op (0800-0402)! Alvast veel plezier van je Watch!


Reageer