Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik e-sim aanvragen op nieuwe telefoon als oude telefoon verloren is?

• August 21, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ben mijn telefoon verloren, alles is al geblokkeerd. Ik wil graag een esim voor mijn nieuwe telefoon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Mippel5 

Welkom op de community van KPN.

Geen paniek, overal is een passende oplossing voor, ook als je jouw vorige telefoon verloren hebt.

Je kunt namelijk door middel van een iDEAL betaling van 1 eurocent, een nieuwe eSIM installeren en activeren op je nieuwe smartphone.
Je krijgt dan per e-mail de activatiecode toegestuurd, en dan is het simpel om de eSIM op jouw smartphone te activeren.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste pagina: eSIM activeren via iDEAL

Je moet de iDEAL betaling wel uitvoeren met het bankrekeningnummer dat bekend is bij KPN, dus waar de maandelijkse factuur vanaf geschreven wordt.

Wil dit ook niet lukken, dan kun je morgen langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan.
Daar kan een medewerker je ook helpen aan een werkende eSIM op je smartphone.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mippel5 

Welkom op de community van KPN.

Geen paniek, overal is een passende oplossing voor, ook als je jouw vorige telefoon verloren hebt.

Je kunt namelijk door middel van een iDEAL betaling van 1 eurocent, een nieuwe eSIM installeren en activeren op je nieuwe smartphone.
Je krijgt dan per e-mail de activatiecode toegestuurd, en dan is het simpel om de eSIM op jouw smartphone te activeren.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste pagina: eSIM activeren via iDEAL

Je moet de iDEAL betaling wel uitvoeren met het bankrekeningnummer dat bekend is bij KPN, dus waar de maandelijkse factuur vanaf geschreven wordt.

Wil dit ook niet lukken, dan kun je morgen langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan.
Daar kan een medewerker je ook helpen aan een werkende eSIM op je smartphone.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Mippel5, welkom op onze community! Ik zie dat Michel het al heel goed uitlegd. Kom je er n beetje uit zo?