Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik e-sim voor nieuw KPN abonnement installeren?

• August 18, 2025
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

hoi, ik ben overgestapt naar kpn, vandaag kan ik de e sim installeren, maar ik heb geen bereik meer vanuit mijn vorige provider. Nu kan ik niet inloggen met de twee Staps verificatie code of bellen, ik wil graag in contact komen hoe ik als nog kan inloggen op mijn kpn zodat ik de e sim kan installeren. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Sandra2203 . Welkom hier.

Ik begrijp dat activeren niet lukt omdat je op die moment geen actief internet signaal hebt? Heb je misschien wel een wifi signaal?

Via dit kennisbank artikel kun je alles te weten komen over E-SIM. Mocht het daarna nog niet lukken kun je het beste een terugbelafspraak maken, zodat een collega jou hierbij kan helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2025

Hoi ​@Sandra2203 . Welkom hier.

Ik begrijp dat activeren niet lukt omdat je op die moment geen actief internet signaal hebt? Heb je misschien wel een wifi signaal?

Via dit kennisbank artikel kun je alles te weten komen over E-SIM. Mocht het daarna nog niet lukken kun je het beste een terugbelafspraak maken, zodat een collega jou hierbij kan helpen.