Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een vervangende simkaart aanvragen?

• March 13, 2024
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Dennis Endlich
Nieuwkomer

Sim kaart kwijt , kan dus niet bellen of SMS code ontvangen. En winkels zijn niet in de buurt en geen vervoer. Wat nu?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Dennis Endlich, welkom! Is het mogelijk om even de telefoon van een familielid/vriend/collega/buurman etc. te lenen om naar 0800-0402 te bellen? Anders wordt het inderdaad toch kijken hoe je bij een KPN winkel komt, ben ik bang. Vergeet niet je legitimatiebewijs mee te nemen, zoals Noordzee aangeeft. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 13, 2024

Hallo @Dennis Endlich ,

Het wordt de komende dagen goed weer. Regel een fiets en fiets naar de dichtstbijzijnde KPN-winkel. Goed voor je gezondheid en je krijgt daar ter plekke meteen het nieuwe simkaartje. 

Neem wel je ID-bewijs mee. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Dennis Endlich, welkom! Is het mogelijk om even de telefoon van een familielid/vriend/collega/buurman etc. te lenen om naar 0800-0402 te bellen? Anders wordt het inderdaad toch kijken hoe je bij een KPN winkel komt, ben ik bang. Vergeet niet je legitimatiebewijs mee te nemen, zoals Noordzee aangeeft.Â