Skip to main content

Voor een juridische procedure heb ik gps data nodig zodat ik kan aantonen waar mijn telefoon was. Het is een conflict met een werkgever. Is het mogelijk om je eigen gps data op te vragen over een bepaalde periode ?

Hallo @PerryPahladsingh , als je die functie in Google ooit eens geactiveerd hebt kan dat, anders niet.

 


@PerryPahladsingh Als je een iPhone heb (redelijk recent) kan je dat inzien. Heb je google niet voor nodig.


Hi @PerryPahladsingh, welkom hier. 

Ik denk dat je het moet doen met de tips van @JanD en @Ferry1984, en hopen dat je toestel dit heeft opgeslagen. Zover ik weet kunnen deze gegevens alleen worden opgevraagd door politie/justitie, dan zou je een aangifte moeten doen en afwachten of zij hier werk van maken. 


volgens mij heeft kpn geen gps data en zou je dat zelf uit je telefoon/google moeten halen. KPN weet wel wanneer je met welke zendmast contact had (denk ik), maar dat zal juridisch onderbouwd moeten worden voordat je die kunt opvragen


 Mag een incassobureau of deurwaarder de ISP van een debiteur opvragen? 


 Mag een incassobureau of deurwaarder de ISP van een debiteur opvragen? 

Ik verwacht dat dat niet het geval is. Waarom zouden ze dat überhaupt willen doen overigens? Als ik dat vragen mag.Â