Skip to main content

Hoe kan ik het beste mobiel internet gebruiken in de USA?

• January 13, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Welke mogelijkheid is het beste om in de USA onbeperkt mobiel internet re hebben en ik ook mijn Samsung als hotspot kan gebruiken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 13, 2025

Beste ​@RobMonique persoonlijk denk ik een lokale kaart kopen die alleen voor internet te gebruiken is, net als in NL met de 097-nummers.

Of een speciale US-bundel via KPN aanschaffen.

Dus even uitzoeken wat in jouw geval het handigst en voordeligst is.

Zie, als voorbeeld, onderstaande link:

https://www.prepaidzero.com/nl/product-categorie/usa/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAkJO8BhCGARIsAMkswyhlWUUUQ0NaL9w3-tH2voBjcNsDarVRMjfTM1bcRClfnPzfGzfTymkaArtkEALw_wcB

Succes.

NHendriks
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 13, 2025

Als je een dual-sim hebt dan lijkt mij een lokale simkaart wel de beste optie inderdaad, behoud je wel de contactmogelijkheid van je eigen telefoonnummer maar data kan mooi over de lokale sim In principe zou ik dat bij vrijwel alle landen die niet onder Roam Like Home vallen aanraden (met een paar uitzonderingen natuurlijk). Misschien zelfs bij landen die ook onder dat principe vallen. Mits ze aantrekkelijke bundels hebben.  In Zweden kan ik bijvoorbeeld voor 45 piek een prepaid unlimited van 30 dagen krijgen. Stuk beter om dat te nemen als mijn reguliere roaming-bundel uit het Unlimited abonnement niet volstaat dan dure losse bundels.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@RobMonique, ik zie dat enkele community leden je al van waardevolle tips hebben voor zien. De bundels die KPN zelf aanbiedt voorzien niet in jouw behoefte ben ik bang. 
Â