Skip to main content

IMEI nummer Samsung Galaxy S22 Ultra blokkeren hoe doe ik dat ?

Hallo @Janus14 ,

Vanuit KPN kan de simkaart geblokkeerd worden. Je kunt hiervoor morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Of je gaat langs bij een KPN-winkel. Neem je ID-bewijs en je IMei-nummer mee.

 

Wees voorbereid om een IMEI nummer te blokkeren

Wil jij je smartphone laten blokkeren wees hier dan op voorbereid voordat eventueel je telefoon word gestolen of je de telefoon verliest. Het is verstandig om je IMEI nummer ergens op te slaan zodat je deze makkelijk terug kan vinden zodra dit nodig is. Op de doos van je telefoon staat het IMEI nummer ook. Je kan dus ook de doos bewaren. Het is verstandig om het bij de rest van je papieren te bewaren.

 


er is nog nergens een anttwoord omtrent waar en bij wie ik dat IMEI nummer kan blokkeren


er is nog nergens een anttwoord omtrent waar en bij wie ik dat IMEI nummer kan blokkeren

Lees het bericht boven je.


KPN geeft aan dat dit niet mogelijk is zowel via hun klantenservice als via de winkel. Simkaart blokkeren is heel iets anders dan IMEI bokkeren. Simkaart is van Provider zelf maar IMEI is personlijk (soort sofinummer) identificatie nemmer van het toestel niet ieder Samsung telefoon maar alleen die je zelf gekocht hebt. Samsung weet ook niet waar je die kunt blokkeren. Als je die (op tijd) blokkeert kan er niemand meer iets met dat toestel doen alleen de eigenaar