Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik iPhone 11 correct retour sturen en compensatie ontvangen?

• April 13, 2025
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Beste, 

naar een aantal maanden over en weer contact te hebben gehad met uw klantenservice en uiteindelijk de klachten afdeling, is de nieuwe telefoon bij ons binnen gekomen, echter wacht ik nog op het compensatie stukje en niet heel onbelangrijk, wacht ik nog op een retour envelop waar ik de oude iPhone 11 in moest terug sturen. 

ik heb hier al eerder contact over gehad, maar nog geen envelop met juiste adresgegevens ontvangen. Ik wil natuurlijk geen risico lopen, en uiteindelijk een telefoon tijdens transport kwijt te raken. 

kunt u mij a.u.b. spoedig helpen met deze kwestie, waar mij wel al is aangegeven dat indien ik de oude telefoon niet op stuur, wij een boete moeten betalen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 13, 2025

​@Kimberly Christiaan  Vul je forumprofiel aan met je naam,adres en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Lees ook even onderstaande link 

• April 13, 2025

Een telefoon moet je versturen in een doos. In een envelop heb je grote kans dat die beschadigd raakt. Die doos zal je waarschijnlijk zelf voor moeten zorgen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • April 13, 2025

Beste, 

naar een aantal maanden over en weer contact te hebben gehad met uw klantenservice en uiteindelijk de klachten afdeling, is de nieuwe telefoon bij ons binnen gekomen, echter wacht ik nog op het compensatie stukje en niet heel onbelangrijk, wacht ik nog op een retour envelop waar ik de oude iPhone 11 in moest terug sturen. 

ik heb hier al eerder contact over gehad, maar nog geen envelop met juiste adresgegevens ontvangen. Ik wil natuurlijk geen risico lopen, en uiteindelijk een telefoon tijdens transport kwijt te raken. 

kunt u mij a.u.b. spoedig helpen met deze kwestie, waar mij wel al is aangegeven dat indien ik de oude telefoon niet op stuur, wij een boete moeten betalen. 

Koop een doosje bij de Bruna of maak gebruik van een gebruikte doos.
Als het goed is heb je een brief erbij gehad met de volgende gegevens ?
Controleer dit zorgvuldig en gebruik het niet blindelings mijn geposte adres, bevestigen middels je brief of een moderator.

Teleplan / Reconext Project 11
Antwoordnummer 10245
2700VB ZOETERMEER
Nederland

Je kan hier gratis een retour label aanmaken voor het antwoordnummer:
https://jouw.postnl.nl/online-versturen/nl-NL/retour

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 15, 2025

Goedemorgen ​@Kimberly Christiaan , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Zou je in dit geval je profiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik even mee gaan kijken.