Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn contract inzien op mijn KPN.nl

• November 2, 2017
  • 2 reacties
  • 15287 keer bekeken

Ik wil graag mijn contract inzien op KPN.nl, kan dat ?

Beste antwoord door Joran

Welkom Duffy! Je kunt op MijnKPN alle informatie vinden over het abonnement en tot wanneer het loopt. Een contract wordt per mail verstuurd en is bij een verlenging nog 6 maanden na te sturen door de helpdesk. Als je deze gegevens bijvoorbeeld nodig hebt voor een verzekering/garantiekwestie kunnen we een vervangend aankoopbewijs nasturen. Hopelijk beantwoord dit je vraag, zo niet laat het weten!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2017
Welkom Duffy! Je kunt op MijnKPN alle informatie vinden over het abonnement en tot wanneer het loopt. Een contract wordt per mail verstuurd en is bij een verlenging nog 6 maanden na te sturen door de helpdesk. Als je deze gegevens bijvoorbeeld nodig hebt voor een verzekering/garantiekwestie kunnen we een vervangend aankoopbewijs nasturen. Hopelijk beantwoord dit je vraag, zo niet laat het weten!

• Nieuwkomer
  • March 24, 2021

hallo Joran, 

als ik naar MijnKPN ga voor een overzicht van mijn abonnement krijg ik een laad balk op de plek waar de abonnementen zouden moeten staan. de facturen laden overigens wel in. hoe kan ik dit probleem verhelpen