Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn e-sim gebruiken op 2 verschillende toestellen?

• May 18, 2026
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

waar en hoe moet ik mijn e sim kaart nummer in ullen bij edn nieuwe sansunv galaxy als tweede telefoon met duo sim kaary met hst zbddre beb ik edne simkaart

ik heb nu een samsung galaxy 16 daar heb ik nu mjjn duo simksart in masr nu vrazgt hjj ook naar heg e sim nummer van minn eerstd mi iel ipbone, die heb ik nu maar hoe en waar moet ik die nu invullen zodat we alle twee toestellen met 1 telefoonnummer kunnen gebruiken

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@esdert egbert de Haan 

Duo-sim en e-sim gaat niet samen. Duo-sim werkt alleen met 2 fysieke simkaarten.

Wat is een duo-simkaart?

Een duo-simkaart bestaat uit 2 simkaarten. Beide simkaarten horen bij hetzelfde telefoonnummer. Zo ben je bereikbaar op beide toestellen en hoef je de simkaart niet te wisselen.

Goed om te weten: je kan niet beide apparaten op hetzelfde moment gebruiken.

• Zorg ervoor dat er maar 1 apparaat aanstaat. Zet eerst je actieve apparaat uit en zet daarna pas het tweede apparaat aan. Van apparaat gewisseld? Dan ben je even niet bereikbaar. Maar dat is zo opgelost: als je iemand belt, ben je weer te bereiken.
  • Je kan e-sim niet gebruiken als duo-simkaart. Je krijgt dus 2 losse simkaarten.

Alles over type simkaarten | KPN

3 reacties

wue helpt mij vraag hier in 

alvast bedankt

groetjes

bert

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 18, 2026

Hallo ​@esdert egbert de Haan 

Duo-sim en e-sim gaat niet samen. Duo-sim werkt alleen met 2 fysieke simkaarten.

Wat is een duo-simkaart?

Een duo-simkaart bestaat uit 2 simkaarten. Beide simkaarten horen bij hetzelfde telefoonnummer. Zo ben je bereikbaar op beide toestellen en hoef je de simkaart niet te wisselen.

Goed om te weten: je kan niet beide apparaten op hetzelfde moment gebruiken.

• Zorg ervoor dat er maar 1 apparaat aanstaat. Zet eerst je actieve apparaat uit en zet daarna pas het tweede apparaat aan. Van apparaat gewisseld? Dan ben je even niet bereikbaar. Maar dat is zo opgelost: als je iemand belt, ben je weer te bereiken.
  • Je kan e-sim niet gebruiken als duo-simkaart. Je krijgt dus 2 losse simkaarten.

Alles over type simkaarten | KPN

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@esdert egbert de Haan, is je vraag beantwoord met de reactie van Ruud? Of kunnen we nog iets voor je doen? 🙂