Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn mobiele abonnement opzeggen?

• October 31, 2022
  • 7 reacties
  • 11967 keer bekeken

Heb bij KPN tv internet en mobiel, van de twee mobiele abonnementen wil ik er 1 opzeggen, hoe doe ik dit?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @revalidatie , is dat abonnement al contractvrij? Bel dan KPN op 0800-0402.

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 31, 2022

Hallo @revalidatie , is dat abonnement al contractvrij? Bel dan KPN op 0800-0402.

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2022

Hoe zie ik of hij contractvrij is? heb hem al 5 jaar.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 31, 2022

Een mobiel abonnement heeft een vaste contractduur van 1 of 2 jaar, daarna ben je contractvrij en kan je opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

• Nieuwkomer
  • September 5, 2023

Kan ik mijn mobiel abonnement opzeggen ivm verhoging inflatie van mijn abonnement?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 5, 2023

Nee @Charlie50 , de jaarlijkse inflatiecorrectie maakt deel uit van de algemene voorwaarden.
Daarom kan je niet opzeggen ivm deze inflatiecorrectie.

Alleen als je contractvrij bent kan je opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

• September 5, 2023

Kan ik mijn mobiel abonnement opzeggen ivm verhoging inflatie van mijn abonnement?

Heb je daar al persoonlijk bericht van gehad dan, van KPN?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 5, 2023

Die kans is aanwezig @JanD . Op de factuur in september wordt de inflatiecorrectie aangekondigd. KPN is daar deze week mee begonnen. Eén maand later wordt die voor de eerste keer in rekening gebracht op de factuur in oktober.

Meer informatie is te lezen op: Inflatiecorrectie mobiel 2023 | KPN.com