Skip to main content

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Hallo @Francis Zwiers , je kan je privégegevens beter in je profiel zetten ipv dit bericht. Dit is wereldwijd te lezen. Het profiel is afgeschermd, zodat alleen KPN daar kan lezen.


Heb bericht gemeld aan de moderators, Niet handig om persoonlijke gegevens te vermelden op een openbaar forum. 


fijn dat jullie reageren…. ik vind dit allemaal zo onhandig, kun je niet gewoon mailen naar KPN, ik kan nergens vinden hoe ik contact kan opnemen…..

 


zijn alle gegevens nu weg?


zijn alle gegevens nu weg?

Ja. Weggehaald door een beheerder (Admin)


bedankt voor jullie hulp, hopelijk dat het geen schade met zich mee brengt…. maar door jullie snelle handelen heeft het er gelukkig niet lang op gestaan….

blijft alsnog het feit dat ik nog niet weet hoe ik dan contact met ze op kan nemen….


Je kan het beste je originele vraag weer opnieuw stellen, maar dan zonder jouw gegevens. Die zet je in je profiel, zodat KPN daar kan kijken.


Bedankt @Thomas van KPN voor het oppakken van de melding. Je was er snel bij 😉


Je kan het beste je originele vraag weer opnieuw stellen, maar dan zonder jouw gegevens. Die zet je in je profiel, zodat KPN daar kan kijken.

bedankt, dat is veilig dan? ben nu een beetje huiverig voor contact…. 

 


Ja, in jouw profiel kunnen enkel forummedewerkers van KPN uw gegevens inzien. 


Hoi Francis, heb je inmiddels al meer duidelijkheid gekregen? Ben je zelf de beheerder van het zakelijke nummer of heeft je werkgever dit nummer in beheer? Als je contractvrij bent dan zie ik geen belemmering. Je kan altijd even bellen met 0800-0402 voor direct contact.