Skip to main content

Ik wil graag mijn nummer wijzigen ivm prive redenen

kan dit?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Mobiel nummer of vaste nummer?


-Je mobiele nummer kun je snel wijzigen door te bellen met 0800-0402 en spreek dan in ik wil een medewerker spreken.

LET OP

Het is per direct, je oude nummer is direct opgeheven en niet meer terug te halen. Dit even i.v.m. bijv. inloggen per sms bij de overheid (digid).


Kan ik dit ook in de kpn winkel doen


Vreemd eigenlijk... dat een ander nummer zo eenvoudig en snel te regelen is. En een ander ip niet mogenlijk is bij KPN. Terwijl het eigenlijk precies hetzelfde is.


Hoi @H.skr dit kan ook in de winkel of via de chat op onze website op www.kpn.com/service. Houd er inderdaad wel rekening mee dat dit per direct is en niet terug te draaien. Dit kan soms met internetbankieren of zoals @PeterG noemt, de overheid lastig zijn.


Succes!


Het is inmiddels 1 juni 2021. Ik vroeg mij af of de procedure van een jaar geleden nog steeds geldig is voor het wijzigen van een mobiel 06 nummer: bellen met 0800-0402 en direkt een nieuw nummer krijgen.

 

Dank!


Hoi @ForumWdW, dat is inderdaad nog steeds de procedure. Je kunt hiervoor ook chatten via www.kpn.com/service (mobiel > ik heb een andere vraag en wil graag contact > chat)