Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn nummer wijzigen? Gegevens ingevuld op een foute website

• August 10, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

ik ben opgelicht nadat ik op een foute website een game wou kopen hoe verander ik mn nummer?

Beste antwoord door PeterG

Dit kan alleen door te bellen met de klantenservice. Let op: pas het ook aan  in je WhatsApp! Dat moet je zelf doen. 

Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 10, 2025

Dit kan alleen door te bellen met de klantenservice. Let op: pas het ook aan  in je WhatsApp! Dat moet je zelf doen. 

Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@moimoimoihelp 

Je kunt ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan.
Het grote voordeel om je nummer te laten wijzigen in een KPN winkel, je kunt dan kiezen uit 5 verschillende 06-nummers die naar voren komen.
Zo kun je zelf een mooi 06-nummer kiezen, wat misschien ook nog eens gemakkelijk te onthouden is.

Dit is helaas niet mogelijk via de telefonische klantenservice, daar krijg je gewoon een willekeurig 06-nummer toegewezen.

Het kan dus ook gewoon bij een KPN winkel, en niet alleen via de telefonische klantenservice wat mede community lid ​@PeterG schreef in zijn reactie aan jouw.

Zelf heb ik ook al een keer mijn 06-nummer laten wijzigen in een KPN winkel, en heb daarmee wel een super mooi 06-nummer kunnen kiezen.

Oh ja, neem wel je geldig legitimatie bewijs mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@moimoimoihelp, na zo'n ervaring ben je in de toekomst extra scherp op dat soort websites denk ik. Het nummer wijzigen kan inderdaad via de wegen die Peter en Michel al noemen, via de community hebben wij die mogelijkheid niet. Hopelijk is het inmiddels gelukt via een van die opties! 🙂