Skip to main content

Beste KPN

 

Mijn telefoon is geblokkeerd en nu heb ik mijn puckcode nodig. Als ik op mijn computer wil inloggen op mijn KPN krijg ik een bevestigings SMSje naar mijn telefoon. helaas staat die nu uit dus kan ik de verificatiecode niet invoeren.

 

Groetjes Gina

Hallo @GinaVeerman 

 

Je kan het ook zonder MijnKPN opvragen, zie deze pagina bij Formulier invullen.

https://www.kpn.com/service/mobiel/pukcode.htm


Beste KPN

 

Mijn telefoon is geblokkeerd. Ik probeer nu in te loggen op MIJN KPN om mijn Pukcode te zien. Helaas sturen jullie een vertificatie SMSje naar mij voordat ik kan inloggen. Aangezien mijn telefoon uit staat kan ik dit SMSje niet lezen. 

 

Groetjes Gina

Admin: bericht samengevoegd met reeds eerder aangemaakt topic met dezelfde vraag


Hallo @GinaVeerman op de kaart waar je ooit eens de sim uitgedrukt hebt, staat de puk-code ook.

Waarschijnlijk heb je 2-trapsverificatie aan staan voor MijnKPN en dan krijg je inderdaad een SMS, dat is dan weer het nadeel ervan.

Je kunt het aanvragen ook eens op een andere pc proberen, waarvan de 2-traps-verificatie je herkent en je geen SMS krijgt, maar meteen binnen in MijnKPN bent.

Succes.

 


Hoi @GinaVeerman, goed om te zien dat je al tips gekregen hebt van Gesp en Jan! Ik hoop dat je intussen jouw pukcode gevonden hebt. Zo niet, lees dan ook dit artikel eens door: