Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik mijn simkaart activeren als ik zelf niet bereikbaar ben?

• August 3, 2026
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Wat te doen als je een medewerker wilt spreken over je simkaartactivatie, en je alleen gebeld kan worden terwijl je geen nummer meer hebt?

Prachtig hoor, de AI bot, maar ik wil dus gecontact worden door een medewerker terwijl ik geen telefoonnummer meer heb. M’n nummer is overgezet dus m’n oude provider heeft ‘m niet meer, maar bij KPN kan ik de order niet meer activeren en dus ook de simkaart niet meer activeren. Als AI bot geen antwoord heeft, en bellen niet gaat, dan is de community de enige oplossing… is er een medewerker die kan helpen?

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@LadyMP 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat het activeren van de simkaart niet wilt lukken.
Heb je al gebruik gemaakt van de volgende webpagina van KPN, waar je helemaal zelf jouw simkaart kunt activeren, zonder tussenkomst van een klantenservice medewerker (klik op de link):

Als dat niet wilt lukken, of je komt niet verder, dan kun je langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan.
Een KPN medewerker in de winkel, zorgt er dan voor dat je een werkende en geactiveerde simkaart mee krijgt, zodat je weer bereikbaar bent op je eigen vertrouwde 06-nummer.

Neem wel je geldig legitimatie bewijs mee naar de KPN winkel, want daar wordt om gevraagd.