Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik servicenummers deblokkeren?

• January 11, 2025
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Ydds
Nieuwkomer

Goedemorgen. De servicenummers op mijn abonnement zijn geblokkeerd, echter ben ik vandaag en morgen niet in de gelegenheid de klantenservice telefonisch te contacteren. Kan ik deze blokkade zelf verwijderen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Ydds ,

Bij een mobiel abonnement kun je dat niet zelf instellen. De klantenservice kan dat voor jou doen. 

Als je hun niet zelf kunt bellen: Dan bellen ze jou. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 11, 2025

Hallo ​@Ydds ,

Bij een mobiel abonnement kun je dat niet zelf instellen. De klantenservice kan dat voor jou doen. 

Als je hun niet zelf kunt bellen: Dan bellen ze jou. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Ydds. Welkom op de community! Heb je hiervoor inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd of het is gelukt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2025

Hallo ​@Ydds ,

​@Ydds 

Heeft de klantenservice jou al teruggebeld?Â